رنگ سیاه به رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور اضافه شد

امروزه نیاز به درمان ایمپلنت دندان در اولویت بیشتری نسبت به درمان های دیگر قرار دارد. به خاطر عدم دانش کافی و عدم نگهداری دندان ها در گذشته، بسیاری از بیماران عزیز دندان های خود را از دست داده اند و اکنون به دنبال جایگزینی دندان می باشند.

رنگ سیاه به رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور اضافه شد

۳۲ بازديد

طبق اعلام قبلی وزیر بهداشت، وضعیت کرونا در کشور از قرمز به سمت سیاه در حال حرکت میباشدو هم اکنون 63 شهرستان در وضعیت سیاه قرار دارند.

23 فروردین وزیر بهداشت اطلاع از خیز سنگین تر از قبل کرونا و قرمز شدن بیشتر شهرهای کشور داد.

براساس کانال اطلاع رسانی اپلیکیشن ماسک،از 26 فروردین رنگ بندی جدیدی برای وضعیت کرونا در شهرستان های کشور مشخص شده است.طبق این رنگ بندی،63 شهرستان در وضعیت سیاه،85 شهرستان در وضعیت فوق قرمز،176 شهرستان در وضعیت قرمز،78 شهرستان در وضعیت نارنجی، 39 شهرستان در وضعیت زرد و 7 شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته اند.

ماسک که تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت میکند در خصوص اضافه کردن رنگ جدید توضیح داده است که....

 

برای خواندن ادامه مطلب به سایت زومیت مراجعه کنید:

https://www.zoomit.ir/health-medical/369898-black-added-coloring-corona-iran/

فهرست حرف‌های اضافه در زبان انگلیسی

فهرست زیر فهرست کامل حرف‌های اضافه در زبان انگلیسی است. در زبان انگلیسی تعدادی از حرف‌های اضافه کوتاه و معمولا" شامل ۶ حرف یا کمتر هستند، با این وجود در این فهرست تعداد قابل توجه‌ای از حرف‌های اضافه چند کلمه‌ای هم وجود دارد. با گذشت زمان برخی حرف‌های اضافه به زبان انگلیسی اضافه شده‌اند و برخی دیگر حذف شده‌اند یا معنی آن‌ها تغییر کرده‌است.

لیست کامل حروف اضافه اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.